نسل جدید داروهای بدن سازی
برای اولین بار عرضه نسل جدید دارو های بدن سازی برای فارسی زبانان در آسیا و اروپا
چت با مدیریت
ابزار
نسل جدید داروهای بدن سازی

مطالعات بالینی GHRP   

تاثیر پپتید GHRP

نتایج بسیار جالبی در مورد بهروری  GHRP-6  نشان داده است که این دارو در آزاد سازی هورمون رشد بسیار موثر تر از CJC-1295  است ( اگر چه تریکب این دو دارو و استفاده آن خاصیت این دو را چند برابر میکند و بسیار بهتر از استفاده تنهائی آن است )

و مطالعات نشان میدهد که 10 میکرو گرم از دارو یک پالس قابل توجهی از هورمون رشد را آزاد میکند ، با این حال دوز 100 میکرو گرم بسیار موثر تر است و استفاده 100 میکرو گرم آن توصیه میشود .

بررسی دانشمندان نشان داده که IPAMORELIN دارای اثر مشابه به GHRP-6  در ترویج و آزاد سازی GH  در دوز 100 میکرو گرم دارد .با این حال بر خلاف GHRP-2  و GHRP-6  هورمون  IPAMORELIN عوارض کمتری دارد .

GHRP-2  و GHRP-6  موجب آزاد سازی هورمون کورتیزول ( افزایش استرس ) و آلدوسترون ( احتباس آب ) و پرولاکتین ( کاهش میل جنسی ) میگردد .

عوارض جانبی GHRP  

پپتید GHRP  بخوبی از سوی اکثر افراد قابل تحمل است . اما اگر کسانی هستندکه حساسیت به عوارض دو پپتید GHRP-2  و GHRP-6  دارند و میتوانند هزینه بیشتری را تحمل کنند حتما از IPAMORELIN استفاده کنند .

عوارض آن عبارت است از :

احتباس آب  : ناشی از افزایش آلدوسترون و کورتیزول و پرولاکتین است . GHRP-2 عوارض بیشتر نسبت به GHRP-6 یا Ipamorelin دارد. معمولا این عوارض در عرض چند هفته است فروکش میکند . و کنترل مصرف سدیم میتواند به کاهش عوارض کمک کند .

خستگی: معمولا تنها برای چند هفته اول تا بدن خود را تنظیم کند و و با تزریق کرد در شب میتوان این عارضه را کاهش داد.

افزایش گرسنگی: اغلب با استفاده از GHRP-6 و  Ipamorelin این عارضه ایجاد میشود. این عارضه برای کاربران از GHRP-2 معمولا تجربه نشده است. معمولا این عارضه بعد از چند هفته اول حل و فصل  میگردد



ارسال در تاريخ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط peptidesgroup